Ohita ja siirry sisältöön

Usein Kysytyt Kysymykset (FAQ)

Palkka

Maksuvaihtoehdot webshop

Kaikki www.frieza.fi -sivuston kautta myytävien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Miten voin maksaa verkkokaupassa?
Meillä voit valita useista eri maksutavoista.
Feromona tarjoaa sinulle seuraavat maksutavat verkkokaupassa:
- Luottokortilla maksaminen (American Express, MasterCard, Maestro ja VISA).
- Maksaminen Klarnalla
- MobilePay
- Maksa Paypalilla

 

Miten voin maksaa luottokortilla?
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa seuraavilla hollantilaisilla luottokorteilla: VISA, American Express ja MasterCard. Jos valitset tämän maksutavan, syötä luottokortin numero, kortin tarkka nimi, viimeinen voimassaolopäivä ja kolminumeroinen CVC-koodi (kortin kääntöpuolella olevat kolme viimeistä numeroa) maksusivulla.

Tietojesi suojaamiseksi ne siirretään täysin salattuina SSL-palvelimien kautta ja siten suojattuina kolmansien osapuolten pääsyltä. Tilauksen yhteydessä luottokorttimaksusi hyväksytään. Kortinhaltijaan voidaan ottaa yhteyttä petosten estämiseksi.

Summa veloitetaan vasta, kun tilaus on toimitettu. Jos koko tilausta ei ole mahdollista toimittaa, veloitetaan vain se osa tilauksesta, joka on tosiasiallisesti toimitettu.

 

Miten voin maksaa Klarnan kautta?
Frieza tarjoaa mahdollisuuden maksaa Klarnalla. Klarna hoitaa koko jälkimaksuprosessin. Tämä tarkoittaa sitä, että saat Klarnalta sähköpostitse digitaalisen maksukuitin, jolla voit maksaa ostamasi tuotteen.

Friezassa voit maksaa Klarnan kautta digitaalisella maksukuitilla 300 euron summaan asti. Hyväksyäkseen maksupyyntösi tilisiirrolla maksamisesta Klarna suorittaa tietojen tarkistuksen. Klarnalla on tiukka tietosuojakäytäntö, joka on kuvattu sen tietosuojaselosteessa. Jos maksupyyntöäsi ei hyväksytä, voit luonnollisesti maksaa haluamasi tuotteen muulla maksutavalla.

Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä Klarnaan. Lisätietoja saat Klarnan verkkosivuston kuluttajaosiosta.

Huomaa: Jopa Klarnan maksutapaa käytettäessä sinun pitäisi saada meiltä kaksi sähköpostiviestiä.

Ensimmäisessä sähköpostissa saat vahvistuksen tilauksestasi ja toisessa sähköpostissa vahvistuksen siitä, että Klarna on hyväksynyt maksusi. Etkö saanut tätä toista sähköpostia? Silloin tilauksesi ei todennäköisesti ole mennyt läpi oikein, eikä sitä siksi käsitellä.

 

Maksa turvallisesti

Onko ostosten tekeminen Friezassa turvallista?
Ostokset Friezassa ovat erittäin turvallisia. Tietojesi suojaamiseksi ne lähetetään täysin salattuina SSL-palvelimien kautta, ja ne ovat siten suojattuja kolmansien osapuolten pääsyltä. Tämä tarkoittaa, että henkilökohtaiset tietosi ovat salattuja eivätkä muut voi nähdä niitä.

Noudatamme kaikkia tietosuojalainsäädännön sääntöjä ja kaikkia muita lakisääteisiä vaatimuksia.
Emmekä koskaan anna henkilötietojasi kolmansille osapuolille ilman suostumustasi.

 

Tilaaminen

Saanko vahvistuksen tilauksestani?
Jokainen valmis tilaus vahvistetaan sähköpostitse tilausvahvistuksella.

Mitä voin tehdä, jos minulla on maksuvaikeuksia?
Jos maksaminen ei onnistu, vaikka olet jo laittanut tuotteen ostoskoriin ja luonut tilin, suosittelemme selaimen historian tyhjentämistä (katso selaimen oikeasta yläkulmasta, historia, tyhjennä historia). Tämän jälkeen voit lisätä tuotteen uudelleen ostoskoriin ja siirtyä maksuun.

Voinko peruuttaa tilauksen?
Tämä on mahdollista vain lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@frieza.fi ennen kello 17.00 samana tilauspäivänä ja ilmoittamalla nimesi, tilausnumerosi ja tilauspäivämääräsi. Saattaa olla, että tilauksesi on jo käsitelty, jolloin voit peruuttaa tilauksen vain palauttamalla paketin.


Huolto ja takuu

Jos tuotteessa on vika, joka ei ollut näkyvissä ostohetkellä, sinun on ilmoitettava siitä meille kohtuullisen ajan kuluessa vian havaitsemisesta. Jos tuote on Friezan mielestä todella viallinen (ei johdu normaalista kulumisesta, väärinkäytöstä ja/tai huollon laiminlyönnistä), Frieza korjaa tai vaihtaa tuotteen Friezan määrittelemän kohtuullisen ajan kuluessa. Korjauksen aikana sinulla ei ole oikeutta korvaavaan tuotteeseen tai minkäänlaiseen korvaukseen. Jos Friezan mielestä korjaus ei ole mahdollinen tai jos Friezan ei voida odottaa tekevän sitä korjauskustannusten vuoksi, Frieza tarjoaa vastaavaa korvaavaa tuotetta. Jos tämä ei ole mahdollista, palautamme ostohinnan.

Jos Friezan antamia ohjeita ei noudateta tai jos olet käyttänyt tuotetta väärin tai et ole huoltanut tuotetta, sinulla ei ole oikeutta minkäänlaiseen korjaukseen, vaihtoon tai korvaukseen. Et voi myöskään vedota minkäänlaiseen takuuseen, jos tuotetta on muutettu.

Valmistajan takuu ei kata seuraavien kellon osien vaurioita: lasi, hihna, kruunu/nasta ja paristo. Tehdastakuu ei kuitenkaan vaikuta lakisääteiseen takuuseen, johon kuluttajilla on oikeus. Lakisääteinen takuu tarkoittaa, että tuotteen on tehtävä se, mitä kuluttaja voi kohtuudella siltä odottaa.

Ota yhteyttä

Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, tarkista ensin https://ds-frieza.com/pages/tilaaminen-ja-toimitus. Jos et vieläkään löydä vastausta, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@frieza.fi. Käsittelemme kysymyksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 3 työpäivän kuluessa.