Tilaaminen Ja Toimitus

Oletko löytänyt Frieza-tuotteen, joka sinun on ehdottomasti saatava? Kaunista!

Valitse nyt väri ja/tai koko ja klikkaa "Lisää ostoskoriin".
Voit tietenkin jatkaa ostoksia, voit aina palata ostoskoriin klikkaamalla 'ostoskassikuvaketta' oikeassa yläkulmassa.
Huomaa, että ostoskassissa olevat tuotteet eivät tarkoita, että ne on varattu.

Oletko lopettanut ostokset? Sitten on aika viimeistellä tilauksesi. Klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa 'ostoskassikuvaketta' siirtyäksesi Feromona-kohteisiisi. Seuraavassa näytössä voit tarvittaessa säätää määriä. Napsauta sitten 'Siirry kassalle' -painiketta. Tämä vie sinut kassasivulle. Täällä voit helposti täyttää kaikki tietosi yhdellä sivulla.

Huomaa: Kun olet tehnyt tilauksesi, et voi enää muuttaa sitä, sillä tilauksesi käsitellään välittömästi, jotta voit vastaanottaa sen mahdollisimman pian.


MITKÄ OVAT TOIMITUSKULUT?
Frieza huolehtii toimituskuluista. Et siis maksa toimituskuluja.


VOINKO SEURATA TOIMITUSTA?
Kyllä, lähetämme kaikki tuotteesi Track & Trace -toiminnolla. Voit seurata tilaustasi tilauksen tilasivulla, jonka linkin saat sähköpostitse heti, kun tilauksesi on lähetetty.

* Joskus voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin Track & Trace -tila on käytettävissä.

MITKÄ OVAT TOIMITUSAJAT?
Frieza on sitoutunut toimittamaan tuotteet nopeasti. Jos teet tilauksen ennen klo 15:00 arkipäivinä, pyrimme käsittelemään tilauksesi samana päivänä. Toimitamme monet tuotteistamme suoraan tavarantoimittajiemme kautta. Keskimääräinen toimitusaika on 10-15 työpäivää. Covid-19:stä johtuen tämä voi olla jopa 30 päivää.

EN OLE KOTONA SYNNYTYKSEN AIKANA, MITÄ NYT?
Jos pakettisi ei pääse perille, se odottaa sinua 7 päivää Postin (tai muun tunnetun jakeluyrityksen) toimipisteessä. Saat tästä myös ilmoituksen kuljettajalta, jossa ilmoitetaan myös noutopaikka. Näiden 7 päivän jälkeen PostNL palauttaa lähetyksen varastoon.

VÄÄRÄ ADRESSI
Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että annettu toimitusosoite on oikea. Teemme parhaamme nopeuttaaksemme käsittelyä ja toimitusta, joten virheellisen toimitusosoitteen korjaamiseen on aina pieni aikaikkuna. Ota meihin välittömästi yhteyttä, jos uskot antaneesi väärän toimitusosoitteen.

KADONNUT TAI VARASTETTU PAKETTI
Emme ole vastuussa kadonneista tai varastetuista paketeista. Jos Track & Trace -palvelun mukaan pakettisi on toimitettu osoitteeseesi, mutta et ole vieläkään saanut tilaustasi, ilmoita tästä, sillä 14 päivän kuluttua ilmoitetusta toimituspäivästä kuljetusyhtiö käynnistää tutkimuksen, ja pidämme sinut ajan tasalla, kunnes tutkimus on päättynyt.

Kysymyksiä tilauksestasi

Onko sinulla kysyttävää tilauksestasi? Tutustu usein kysyttyjä kysymyksiä -sivuun. Jos kysymystäsi ei ole listattu, ota rohkeasti yhteyttä meihin.